Årsmöte 2021

Årsmöte för Umeå Folkmusikförening hålls lördagen den 6 februari 2021 kl. 15:00. Årsmötet hålls digitalt.

Är du inte medlem ännu, eller funderar du på om du har betalat medlemsavgiften för 2021? Mer info finns här: http://umeafolkmusik.se/bli-medlem.

Välkommen för att träffas, diskutera och påverka!
Styrelsen för Umeå Folkmusikförening

►DIGITALT ÅRSMÖTE

I enlighet med Folkhälsomyndighetens allmänna råd med anledning av corona-pandemin kommer årsmötet att hållas digitalt. Vi kommer att använda verktyget Zoom. För att kunna delta behöver du en dator, mobiltelefon eller surfplatta med internetuppkoppling, och helst hörlurar eller headset med mikrofon.

Mer detaljerade instruktioner kommer att läggas upp här inom kort.

► ÅRSMÖTESHANDLINGAR

Här kommer du att kunna ladda ner:

• Styrelsens verksamhetsberättelse och ekonomiska redovisning
  • Styrelsens förslag till verksamhetsplan och budget
  • Eventuella andra styrelseförslag till årsmötet
  • Valberedningens förslag till årsmötet

►MOTIONER

En motion är ett förslag som en eller flera medlemmar vill att årsmötet ska rösta om. En motion kan handla om någonting du vill förändra eller någonting du vill att föreningen ska jobba för.

Alla medlemmar får lämna in motioner till årsmötet. Om du vill lämna in en (eller flera) motion(er), skicka den (eller dem) till ordförande Elsa Reimerson (ordforande@umeafolkmusik.se) senast en vecka före årsmötet, lördagen den 30 januari 2021.