Bli medlem

Du är viktig som medlem i folkmusikföreningen! Det är vi medlemmar som gör föreningen och ju fler vi är desto mer kan vi påverka och verka för mer folkmusik och dans i Umeå. Medlemskapet ger dig dessutom rabatter på våra arrangemang och på festivalbiljetter.

För att bli medlem i Umeå Folkmusikförening eller förnya ditt medlemskap i föreningen, gör såhär:

Medlemsavgifter

• Ordinarie: 100 kr
  • Reducerad (studerande/pensionär/arbetslös/sjukskriven/annat): 50 kr
  • Barn: 0 kr

Hantering av personuppgifter

För information om hur Umeå Folkmusikförening hanterar insamlade personuppgifter, se http://umeafolkmusik.se/behandling-av-personuppgifter.

Kontakt

Om du har frågor om medlemskapet, medlemsavgiften eller medlemsregistret är du välkommen att kontakta oss på medlem@umeafolkmusik.se.

Här på hemsidan finns all information om kommande evenemang och föreningen har även en Facebook-sida med information och bilder från diverse händelser. Vi skickar i också regelbundet ut information till medlemmarna via e-post om vad som händer.

Välkommen som medlem i Umeå Folkmusikförening!