Folkdanskväll på Ordenshuset

25 Januari 2020 Landscape ufu4

Unga folkdansare bjuder in till årets första folkdanskväll i Umeå. Alla är välkomna!

Kvällen bjuder på POLSKA, SCHOTTIS, VALS (med mera!) till livemusik från kl. 19:00. Som vanligt prisvärt fika och trevligt häng!

Entré 60 kr / 40 kr för medlemmar i Umeå Folkmusikförening.

Hitta oss i Sveasalen, Ordenshuset i Umeå (ingång på baksidan, upp för trappan).

Vi uppmuntrar alla folkmusiker att ta med era instrument (musiker bjuds inträde och fika)! Hör av er till kvällens arrangörer för att skriva upp er på spellistan i förväg: alva1marander@gmail.com

Välkommen!

Umeå Youth Folkdancers invites you to the first folkdance evening of the year at Ordenshuset. Everyone's welcome!

We dance POLSKA, SCHOTTIS and WALTZ to live music from 19.00 and on! Chaep and tasty fika as always.

Entrance fee 60 kr / 40 kr for members of Umeå Folkmusikförening.

Find us in Sveasalen, Ordenshuset in Umeå (entrance from the back, up the stairs).

Welcome!