Balkanparty 2017

4 Februari 2017 Landscape mustaschbild2080x1170 2028x1140

4 februari kl 12.00–02.00 Väven
Konsert kl 20.00, Vävenscenen (insläpp och baren öppnar kl 19.00)
Sångworkshop med Sonya Bakoeva samt dansworkshop, gratis och anmälan på plats.
Matworkshop 350 kr, anmälan och betalning www.bilda.nu/balkanparty
Hela programmet och mer information finns på mullinmallin.se
--
Partyfixarna Mullin Mallin gör det igen – bjuder Umeåborna på en vild och salig blandning av starka känslor och vanvettigt röj. Denna gång börjar festen redan på eftermiddagen och innehåller även berättande, workshops och het kokkonst.

SVTs Jovan Radomir är aktuell med en ny kokbok med spännande mat från sina hemtrakter. Han håller i en matworkshop, och ger också ett föredrag med personliga berättelser om sin resa fran Serbien till Sverige.

I programmet ingår dessutom bland annat filmvisning av Folkets bio, sångworkshop och danskurs för alla som vill lära sig den rätta dansen inför kvällens konserter med inga mindre än Süperstar Orkestar och – naturligtvis – Mullin Mallin Band. Kvällen avslutas med balkandisko med Jovan Radomir.
--
Bli medlem i Umeå Teaterförening och få rabatt!Med Scenpasset får du rabatt. Scenpass kostar 150 kr (50 kr t.o.m. 25 år) och gäller i ett helt år. Beställ på www.scenpass.nu eller köp direkt hos Biljettcentrum.

PRIS: 195 - 295 kr

ÅLDERSGRÄNS: 18 år (gäller konsert och klubb)

2 timmar (med paus)

ARRANGÖR:: Mullin Mallin Band, Umeå Teaterförening, Studieförbundet Bilda, Umeå kommun och Umeå Folkmusikförening